Толкования на Деян. 23:25

Свт. Иоанн Златоуст

Написал и письмо следующего содержания

См. Толкования на Деян. 23:6, Деян. 23:23

Блаж. Феофилакт Болгарский

Ст. 25-35 Написа же и послание, имущее образ сей: Клавдий Лисиа державному игемону Филиксу радоватися. Мужа сего ята от иудей, и имуща убиена быти от них, приступль с воины отъях его, уведев, яко римлянин есть. Хотя же разумети вину, еяже ради поимаху нань, сведох его в сонмище их: Егоже обретох оглаголуема о взыскании закона их, ни едино же достойно смерти или узам согрешение имуща. Сказану же бывшу ми кову хотящу быти от иудей на мужа сего, абие послах его к тебе, завещав и клеветником его глаголати пред тобою, яже нань: здрав буди. Воини же убо по повеленному им, вземше Павла, ведоша об нощь во Антипатриду. Во утрие же оставльше конники ити с ним, возвратишася в полк. Они же пришедше в Кесарию, и вдавше послание игемону, представиша ему и Павла. Прочет же игемон послание, и вопрошь, от коея области есть, и уведев, яко от Киликии, рече: Услышу о тебе, егда и клеветницы твои приидут

Ни едино же достойно смерти. Вот и письмо, написанное в защиту его и в обвинение иудеев. Посмотри: Павел признается невинным не иудеями, а иноплеменниками, как и Христос Пилатом.

Толкование на Деяния святых Апостолов.